داعش، زائیده اتاق فکر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است/داعش نسبتی با اهل سنت ندارد
 
روحانیون اهل سنت ارومیه:
داعش، زائیده اتاق فکر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است/داعش نسبتی با اهل سنت ندارد

روحانیون اهل سنت ارومیه ضمن اعلام انزجار از اعمال وحشیانه گروهک تکفیری داعش گفت: گروهک تروریستی داعش نسبتی با اهل سنت ندارد و زائیده اتاق فکر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است.



 

روحانیون اهل سنت ارومیه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند: گروهک تروریستی داعش تربیت یافته اسرائیل غاصب، آمریکا و انگلیس است و این گروه هیچ نسبتی با آموزه های دینی ندارد و فقط ابزار دست استکبار جهانی است.

روحانیون اهل سنت اعلام داشتند: می توان گفت بسیاری از افراد این گروه اجیر شده از کشورهای مختلف بوده و هیچ شناختی از ادیان الهی ندارند.

این بیانیه افزوده است: خشن نشان دادن چهره اسلام، زیر سوال بردن شعار مقدس اسلام یعنی الله اکبر، تمسخر سوره های قرآن و وارونه نشان دادن حقیقت اسلام برنامه این گروه تکفیری است.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: در رسانه های استکبار جهانی اعمال وحشیانه این گروه که خود را به دروغ به اهل سنت نسبت می دهند نمایش داده می شود اما تاکنون مشاهده نشده جنایات استکبار در رسانه های غربی مطرح شود.

این بیانیه می افزاید: گروهک تروریستی داعش خود را منتسب به اهل سنت کرده و به نام اهل سنت سربریده و با فریاد الله اکبر به زنان و دختران ظلم می کند و روحانیت اهل سنت صراحتا اعلام می دارد آنچه توسط این گروه وحشی صورت می گیرد برنامه و دست نوشته اسرائیل و آمریکاست، اهل سنت واقعی مطیع محض نبی مکرم اسلام (ص) بوده و نسل کشی را وقیحانه ترین جنایت بشری می داند.

روحانیون اهل سنت ارومیه در این بیانیه انزجار خود را از این گروه اعلام داشته و فتوای مراجع تقلید عراق را قابل تحسین و برگ زرین تاریخ مبارزات مسلمانان عنوان کردند.

تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:داعش، زائیده اتاق فکر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است/داعش نسبتی با اهل سنت ندارد, | 12:47 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=